Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArreola, Raoul A.
TitelStudents Can Distinguish between Personality and Content/Organization in Rating Teachers.
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 65 (1983) 3, S.222-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Correlation; Higher Education; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Characteristics; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation; Team Teaching
AbstractA study examining the validity of college student ratings of teachers as a measure of teacher effectiveness is summarized. Student ratings of two instructors cooperatively teaching a course and using common materials were compared with student achievement measures and student assessment of five instructional dimensions. (MJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: